Een MAKS loyaliteitsprogramma is veel meer dan een klantenkaart
Een fysieke of een digitale klantenkaart is niet meer dan een tastbaar element van een loyaliteitsprogramma. Er is meer nodig voor succes en daarom biedt MAKS ook meer. Wat houdt dit in?
Allereerst ontwikkelen we een visie en een programma dat bij u, uw onderneming en bij uw klanten past. Echt maatwerk. Hier maken wij het eerste verschil. Daarna maken wij het verschil door uw klant permanent ‘te binden en te boeien’. Uw persoonlijke programmamanager regisseert dit en ontlast u zoveel mogelijk. Dit zorgt er ook voor dat u kunt doen wat u het liefste doet, uw onderneming runnen.
Wat u gaat doen voor uw klanten, doet Maks voor u
Met uw maatwerk loyaliteitsprogramma laat u uw klanten zien en voelen hoe belangrijk ze voor u zijn. Door onze uiterst persoonlijke benadering en betrokkenheid laten wij u zien hoe belangrijk u voor ons bent. Als familie, bij wijze van spreken!
U naar de hoogste dimensie brengen van klantenloyaliteit – een soort familieband – is oprecht waar we het allemaal voor doen. Een nog hechtere band met uw klant en meer omzet zijn dan het logische resultaat.
Klantenloyaliteit krijgt met MAKS een nieuwe dimensie
Door onze kennis, jarenlange ervaring en een werkwijze waar diepe betrokkenheid centraal staat, zorgen wij ervoor dat uw klanten ervaren dat uw waardering voor hun trouw veel meer is dan een klantenkaart waarmee je kunt sparen. Zij gaan merken dat u hen beschouwt als familie.
U zult ervaren dat onze totaalbenadering veel meer is dan een systeem. U zult ook merken dat ook wij onze klanten beschouwen als familie. En voor onze familie gaan we door het vuur –regelen we alles! Met een gerust hart hanteren wij dan ook onze slogan; ‘het beste begeleid in loyaliteit’!