Even voorstellen : Joost Mommersteeg
Na mijn 12,5 jaar werkervaring bij Ahold (AH en Etos) ben ik gaan doen wat ik altijd al graag en goed deed: mensen beter maken. Als medewerkers goed zijn toegerust op hun taak, zijn ze beter in staat om goed werk te leveren en worden zowel zijzelf als de werkgever daar gelukkig van. Om een taak goed uit te voeren heb je in mijn ogen 3 dingen nodig: de juiste kennis, voldoende ervaring en het juiste gedrag. Wat ik goed kan is (schijnbaar) ingewikkelde zaken kleiner, en daardoor begrijpelijker maken. Dat is wat ik nu al bijna 20 jaar vanuit mijn eigen coaching, advies en trainingsorganisatie, ODIGON Management Support, met heel veel plezier en succes doe.
Vorig jaar heb ik me aan mogen sluiten bij Franchiseonline waarin samen met andere professionals de krachten zijn gebundeld. Ieder van ons heeft zijn eigen sterkten en samen kunnen we franchise Nederland bedienen. Mijn trainingsaanbod wordt voornamelijk afgenomen door de grotere (multi) franchisers. Zij zijn in staat trainingsgroepen te vullen omdat ze meerdere winkels hebben. Via Franchiseonline kunnen ook de solitaire franchisers gebruik maken van het speciaal op AH ontwikkelde trainingsaanbod. Zo hebben we een opleiding/training voor de Shiftleider, een training voor de medewerkers van de zelfscan en alle in mijn ogen benodigde trainingen voor de “nieuwe” manager: effectief leidinggeven, gespreksvaardigheid en de gedrags- en competentietraining. Benader me gerust als u meer informatie wilt!
Speciaal voor u als lezer heb ik de komende maanden enkele trainingen tegen een zeer aantrekkelijk aanbod. Bel mij nu via 06-21898508 of mail naar: odigonjm@gmail.com
om te kijken wat bij u past!